Giden - Gelen Öğrenci Başvuru Sonuçları (2017/2018) ve Teslim Edilmesi Gerekli Evraklar

03 Ekim 2016 Pazartesi

2017-2018 Akademik yılında giden öğrenci olarak başvuruda bulunan öğrencilerimizin değerlendirme sonuçları için tıklayınız!

Yeşil ile belirtilen öğrenciler kabul edilmişlerdir. Sarı ile işaretlenmiş olanlar üniversitelerin yedek listesinde yer almaktadırlar. Bu öğrencilerin kabul/ret durumuna ilişkin bilgiler karşı kurumlarca daha sonra ilan edilecektir.


Gelen Öğrenci Sonuçları


Teslim Edilmesi Gereken Evraklar (Giden Öğrenciler İçin): Son Teslim Tarihi: 11 Mayıs 2017

Öğrenim Protokolü (Her dönem için 3'er nüsha) Öğrenim Protokolü Nasıl Düzenlenir?

Öğrenci Başvuru Formu (2 Adet)

Öğrenci Yükümlülük Sözleşmesi (2 Adet - [Ziraat Bankası'ndan öğrencinin kendi adına açılmış bir hesap bilgisi girilmelidir])

Çalışma Bildirim Dilekçesi (2 Adet)

Öğrenci Beyannamesi (2 Adet)

Son Teslim Tarihi: 11 Mayıs 2017

Evraklar Dış İlişkiler Farabi Ofisine Teslim Edilmelidir. Daha fazla bilgi için: farabi@erdogan.edu.tr veya (0464) 223 6126 - 4234